Каталог товарів
Ознайомтеся з уже існуючими часто вживаними питаннями і відповідями на них;
Питання по доставці
Коли ви зможете відправити замовлення?
Подробнее
При наявності товару, замовлення відправляються щоденно з понеділка по п'ятницю о 12:00.
Чи можна змінити дані по доставці?
Подробнее
Для зміни інформації з доставки зв'яжіться з менеджером нашого інтернет-магазину за вказаними телефонами. <br>
Увага! Для ідентифікації Вашого замовлення, повідомте менеджеру номер замовлення / рахунку і номер телефону, вказаний при оформленні замовлення.
Увага! Для ідентифікації Вашого замовлення, повідомте менеджеру номер замовлення / рахунку і номер телефону, вказаний при оформленні замовлення.
Чому недоступний самовивіз обраного товару?
Подробнее
Товар може бути недоступний до самовивозу, якщо товару немає в наявності або він недоступний на складі в обраному регіоні.
Чому недоступна доставка обраного товару?
Подробнее
Доставка може бути недоступна, якщо обраний товар ще не прибув на склад або поставляється під замовлення.
Питання про наявність товару
Чому я не можу додати в кошик товар з відміткою "Під замовлення"?
Подробнее
Для додавання до кошику доступні тільки товари зі статусом "В наявності". <br />Якщо Ви хочете замовити товар зі статусом "Під замовлення" зв'яжіться з менеджерами нашого інтернет-магазину для уточнення кількості і термінів поставки.
Товари зі статусом "Під замовлення", як швидко можуть привезти?
Подробнее
Для уточнення термінів поставки повідомте менеджеру товар, який зацікавив, і необхідну кількість.
Задати питання
Задати питання
Залиште Ваші контактні дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Зворотній зв'язок